adverlet atas


Nov 23, 2012

jawapan dari Hati untuk Diri..


Assalamualaikum…

Post ni Hati jawab untuk kritikan Diri semalam. Kalau korang tak baca lagi, korang tak bape faham sangat la. Kalau nak baca klik link merah atas tu.

Jawapan dari Hati untuk Diri.

Panjang lebar Diri persoalkan kenapa kenapa dan kenapa. Berulang kali Hati baca mesej dari Diri tu. Menarik tapi ada bahagian yang Hati rasa serba salah nak jawab sebab Hati rasa Hati patut rahsiakan benda tu dari Diri. Hati memang dah ready untuk jawab semua soalan dan kritikan Diri tu. Hati tak marah pon Cuma Hati nak Diri tahu yang Hati buat semua ni ada sebab. Bukan suka-suka.. Kalau suka-suka, hati pon taknak benda cenggini..Hati tahu macam mana sakitnya Diri tanggung semua ni.. Firstly, Hati minta maaf dulu ye..rasanya Jawapan dari hati ni tak sepanjang taipan yang Diri tulis untuk Hati tu..pendek je sebab Hati takde banyak sangat idea nak tulis..kalau masa Hati masih ada ruang untuk seseorang dalam Hati ni, Hati ada banyak idea sebab Hati sedang mengalami benda tu. Jadi senang la Hati nak tulis apa-apa yang terlintas pada diri hati time tu.

Itu je yang mampu Hati tulis untuk Diri. Hati tahu Diri takkan puas hati dengan jawapan Hati tapi satu je yang Hati mintak pada Diri. Terima seseorang itu dengan apa adanya =)

Coretan jawapan dari Hati untuk Diri..

No comments:

customer online

jangan klik kanan